Sewa Homestay Lenggong

Sewa Homestay Lenggong
Iklan

Saham Akhirat

Saham Akhirat
Wakaf / Derma

Selasa, 26 Mac 2013

JELAJAH TRELER 'NEGARA BERKEBAJIKAN' DI LENGGONG ESOK.

LENGGONG: 26 Mac 2013- Jelajah Treler 'Negara Berkebajikan' dijangka tiba jam 12 tengahari esok, 27 Mac 2013 (rabu) di Dataran Lenggong.

Siri jelajah keseluruh daerah di negeri Perak ini, telah di susun dengan beberapa aturcara menarik sepanjang 2 jam berlangsung di setiap perhentian yang telah di jadualkan di kawasan-kawasan di tandingi oleh PAS pada PRU 13 ini nanti. 

Antara selebriti dalam program akan berlangsung itu nanti ialah, sdr. Bob Lokman dan Pak Jabit yang akan memeriahkan suasana dengan  acara 'Talk Show' dan sudah pasti akan membuatkan para penonton tidak kering gusi dengan persembahan pentas mereka.

Sementara itu, siri 'Jelajah Treler Negara Berkebajikan' ke kawasan ini juga, akan turut memperkenalkan calon-calon PAS yang akan bertanding pada PRU 13 di kawasan ini nanti.

Justeru itu, bagi pihak PAS kawasan Lenggong, kami menjemput semua masyarakat supaya hadir menyaksikan program yang di adakan selama 2 jam bermula pada jam 12 tengahari dan berakhir pada jam 2 petang nanti secara lebih dekat lagi. 

Saksikan juga kecanggihan treler yang berfungsi sebagai pentas 'robot' yang dijadikan pentas ceramah, hasil daripada kreativiti reka cipta anak muda melayu yang berwawasan jauh.

Jom ajaklah saudara-mara, sahabat handai, rakan dan taulan menyaksikan hasil kerja anak muda PAS mempelopori bidang reka cipta canggih yang tidak pernah terfikir oleh pihak rakan dan lawan sebelum ini.

Jom beramai-ramai esok :  27 Mac 2013 ( rabu.) Jam 12 tengahari hingga 2 petang, di kawasan letak kereta, dataran Lenggong. 




6 ulasan:

  1. treler berkebajikan???nak tunjuk treler je .........berkebajikan apa....bawa angin je......lebih berkebajikan lagi van e cepor....ada juga bawa ikan ngan sayur .......bodo orang pas ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kebajikannya hang akan nampak lepas PR perintah Malaysia..waktu BN jadi pembangkang esok hang pi minta br1m kat depa..

      Padam
    2. Tak payah risaukan org umno ... Kebajikan org2 Pas sendiri ada terbela ka? ... seronok kena sontot dengan al-jubori n kafir2 harbi sampai akal sendiri da tak berfungsi ...

      Padam
    3. Undilah PAS untuk perubahan kehancuran

      Padam

  2. patutlah ramai orang kat bekas klinik samantha yang jadi port PAS sekarang ni ..

    tak noreh bang ?? ooh dapat makan free .. patutlah ramai datang .. sebab hari ni tak perlu bagi derma

    BalasPadam