Sewa Homestay Lenggong

Sewa Homestay Lenggong
Iklan

Saham Akhirat

Saham Akhirat
Wakaf / Derma

Selasa, 1 November 2011

YDP PAS Bertemu Pengundi Luar Parlimen Lenggong Di Selangor.

SIJANGKANG; Selangor, 25 Okt-  Program bertemu dengan pengundi luar Parlimen Lenggong dan sesi ceramah yang diadakan dirumah Timbalan Pesuruhjaya Parti Islam SeMalaysia Perak merangkap YDP PAS Kawasan Lenggong, Tn. Hj Razman Zakaria, telah berjaya menghimpunkan Anak Lenggong Diperantauan yang telah mendaftarkan diri sebagai pengundi di Parlimen Lenggong melalui dua laman Rakan Facebook; Teman Anak Lenggong dan Pengundi Luar Parlimen Lenggong, yang dibina oleh Lajnah ICT PAS Kawasan Lenggong hampir dua tahun lalu. KLIK DISINI:http://www.ustream.tv/recorded/18207397

Menurut ketua perhubungan pengundi luar Parlimen Lenggong, En. Adlan Marzuki, 36, beliau akan terus mengesan dan berusaha menghubungi kesemua pengundi-pengundi luar Parlimen Lenggong,  yang telah menetap dan bekerja di Negeri ini melalui rakan-rakan yang hadir disini supaya pulang mengundi PAS pada PRU-13.

Kata Adlan; “Ternyata, hasil daripada pertemuan kali ini, pihaknya telah memperolehi banyak maklumat untuk berhubung terus dengan ahli serta penyokong PAS yang berada di negeri Selangor dan Kuala Lumpur melalui rakan-rakan yang hadir pada hari ini.”

“Dengan maklumat diberikan, saya akan menghubungi mereka bagi mengatur beberapa program lagi di Kuala Lumpur dan sekitar negeri ini, supaya dapat bertemu lebih ramai pengundi Kawasan Parlimen Lenggong didalam sesi dialog bersama Tn, Hj Razman Zakaria, untuk dibawa pulang ke Lenggong, bagi menghadapi Pilihanraya Umum ke-13, untuk membantu PAS memenangi kerusi yang dipertandingkan,” Ujarnya.

Menurutnya lagi, tujuan pertemuan dan sesi dialog itu nanti akan dimanfaatkan supaya mereka pulang ke kampung bersama maklumat sepertimana, kebajikan diberikan oleh kerajaan PR yang telah nikmati mereka pada ketika ini, khususnya yang tinggal di Negeri Selangor. Seterusnya hendaklah diberitakan kepada kaum keluarga dan masyarakat dikampung mulai sekarang, hinggalah tibanya pilihanraya umum-13, agar pengundi-pengundi akan lebih cenderung mengundi Pakatan Rakyat di Parlimen Lenggong.

Mengakhiri program Pertemuan Pengundi Luar Parlimen Lenggong, pada malam itu, sesi ceramah telah diadakan dengan mengundang Pesuruhjaya PAS Selangor, YB Dr. Rani Osman, ADUN Meru,  dan ADUN Sijangkang, YB Dr. Yunus Hairi untuk menyampaikan ceramah. Terdahulu, Tn. Hj Razman dalam ucapannya turut melancarkan kupon sumbangan bernilai RM2 dan RM5 kepada anak Lenggong di Ng. Selangor bagi mengisi tabung dana Pilihanraya Pengundi Luar Parlimen Lenggong, khusus untuk pengundi-pengundi yang tinggal di luar Parlimen Lenggong dan akan pulang mengundi nanti.











2 ulasan:

  1. Ayuh! kita usahakan sehingga umno tumbang delam keadaan hina dengan hilang deposit pada PRU-13 nanti. Perantau di Selangor akan balik semua..... Takbir!!!!!!!!!!! 3X.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tengok sapa yg kena...jangan takbur sgt

      Padam