Sewa Homestay Lenggong

Sewa Homestay Lenggong
Iklan

Saham Akhirat

Saham Akhirat
Wakaf / Derma

Selasa, 28 Disember 2010

PELANCARAN BADAN BERTINDAK PESERTA FELCRA KEBANGSAAN (BAPA)

         Pelancaran Badan Bertindak Peserta Felcra Kebangsaan (BAPA) di selamat di sempurnakan pada 25/12/2010 jam 2.00 petang di Markas Tarbiah Air Kuning.Majlis perasmian di sempurnakan oleh Timbalan Presiden PAS, Ust Nasaruddin Mat Isa. Turut hadir dalam majlis ini ialah Mazlan Aliman (AJK PAS Pusat & Pengerusi Lajnah Tanah dan Pusat), Ust Abu Bakar Hussin (Pesuruhjaya PAS Perak) dan dihdiri kira-kira 300 orang terdiri daripada pimpinan PAS Kawasan serta peserta Felcra dari seluruh Perak.
         BAPA dipengerusikan oleh Hj Razman Zakaria yang antara lainnya berfungsi sebagai pengantara peserta Felcra dan pihak pengurusan Felcra bagi membuat rundingan serta menyelesaikan segala isu yang dibangkitkan peserta sesuai dengan tema pelancaran BAPA 'bersama kita mengangkat hak dan ekonomi peserta'.
         Diharapkan dengan adanya BAPA ini dapatlah digunakan sebaiknya oleh peserta Felcra khususnya dalam bersama-sama berjuang dan menuntut hak dan harapan juga di letakkan kepada BAPA agar terus menjadi pembela kepada peserta Felcra khususnya orang melayu di kampung-kampung.
 ucapan aluan pengerusi BAPA, Hj Razman Zakaria
 Antara yang hadir
 Mazlan Aliman sedang menyampaikan ucapan. Idea penubuhan BAPA dicetuskan oleh beliau.
 Ucapan perasmian oleh Ust Nasaruddin Mat Isa.
Kemuncak perasmian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan