Sewa Homestay Lenggong

Sewa Homestay Lenggong
Iklan

Saham Akhirat

Saham Akhirat
Wakaf / Derma

Jumaat, 8 Mei 2015

TABUNG HAJI JUGA MENJADI MANGSA UMNO

Kalaulah benar sepertimana yang didakwa Tabung Haji membeli tanah milik 1MDB dengan harga yang tidak munasabah, dibimbangi Tabung Haji juga senasib MAS dan Felda.

Perkara ini telah didedahkan sendiri oleh Pegawai Eksekutifnya Dato Johan Abdullah, antara fakta yang dikatakan ialah, Tabung Haji telah membeli 2 bidang tanah TRX berjumlah RM772 juta secara tunai.

1. Yang pertama pada harga RM194juta atau RM2860/kaki persegi dengan anggaran keuntungan 1MDB sebanyak RM 2802.80 sekaki

2. Yang kedua RM578 juta atau RM3900/kaki persegi dengan anggaran keuntungan 1MDB RM3822 untuk satu kaki persegi.

Apa matlamat Tabung haji berbuat demikian? Fikir-fikirkanlah wahai kaum ku. Kalau betul dakwaan ini, Datuk Seri Abdul Azeez Abd Rahim sama taraf dengan Ahmad Maslan.

* Catatan perjalanan balik dari Permatang Pauh

Terus beristiqamah

Hj. Razman Hj. Zakaria
Pesuruhjaya PAS Perak

Khamis 7 Mei 2015
19 Rejab 1436

1 ulasan:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    BalasPadam